visum / visa - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu visum / visa - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

visum / visa

Blijf op de hoogte en volg Tamara

17 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Marburg

Hi iedereen,

Zoals iedereen misschien wel weet wacht ik nog steeds op mijn nieuwe visum. Mijn huidige visum loopt af op 1 april. Voor alsnog geen nieuws, ik wacht nog steeds op een formulier dat ik van labour dep moet krijgen en ik dan naar home affairs moet brengen. Ik vertrouw erop dat het allemaal goed komt.
Afgelopen week was het een week van feestjes en een weekend weg. Tussen alle bedrijven door hebben we de 50ste verjaardag van een huiskring genoot gevierd en een super leuke show gezien in hillcrest en daar ook bij haar overnacht met een stel andere dames. Het was super leuk en twee dagen later hebben we ook nog een english tea ochtend gehad voor haar verjaardag. Echt gezellig. Vrijdag zijn we met een stel dames (25 in totaal) een weekend weg geweest voor een ladies camp. We waren in de drakens bergen en hebben een goede tijd gehad samen. Super veel geleerd en ook een leuke maar zeer vermoeiende hike gedaan naar een grot met bosjesmannen schilderingen.
Deze week dus weer een beetje werk inhalen, want afgelopen week veel dingen moeten laten liggen om deze week te doen. Ook wel weer een korte week aangezien we vrijdag vrij hebben omdat het 'human rights' dag is hier, en dus nite hoeven te werken :-)

groetjes maar weer! Tam

Hi All,

As most of you might know, i'm still waiting for my new visa. My current visa expires on the 1st of April. So far no news as i still wait for a form i need from labour dep to bring to home affairs to finalise my application.
I trust that it will all be sorted in the end. Just have to be patient....
Last week was a week os parties and a weekend away. We celebrated the 50th birthday of a friend from our bible study group. We went to a dinner show in hillcrest and we had a great time. We also slept overas it was too late to drive home and then 2 days later we celebrated again with an english tea. Friday i went on a ladies camp from our church (25 ladies in total) and learned a lot there. We stayed in the Drakensberg and some of us hiked up the mountain on Saturday to see the bushmans paintings behind a waterfall in a cave. It was a beautiful but exhausting hike, definately worth the energy :-)
This week i have to catch up with work a little as i left some of my work to this week as i was off quite a bit last week. This week is also a short week as we have a public holiday for human rights day on friday!