voorbereidingen - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Tamara

16 November 2012 | Zuid-Afrika, Marburg

Hi Iedereen,

We zijn druk bezig met alle voorbereidingen voor december. Mijn lijst met cadeautjes voor de kinderen voor kest ziet er ondertussen goed uit en krijgen alle kinderen 3 of 4 cadeautjes :-) Voor de staf moeten we nog even nadenken wat we doen en of het dit jaar mogelijk is om een bonus te geven aangezien onze inkomsten omlaag zijn gegaan door de resessie in andere landen.
Gelukkig hebben we een van onze sponsors bereid gevonden om onze jaarlijkse kerst lunch voor staf en kids te financieren en ze komen ook gezellig zelf mee eten aangezien ze toch naast ons wonen.
Verder zijn er nog meer dingen die geregeld moeten worden met een feestje voor de kinderen georganiseerd door een locale bank en zijn we bezib een afscheid to plannen voor onze vrijwilligers. 8 van de 9 vrijwilligers/staf gaan nl eind deze maand of begin december weg en hebben we dus een afscheid voor hun allemaal. Ook hebben we nog een verlovingsfeestje komende week voor Linda (is in de zulu cultuur een jongens naam) en Alison aangezien die ook begin december naar Engeland vliegen om daar in januari te trouwen. Daarna komen ze weer terug en hebben we hier ook nog een feest voor hun.
Het word dus erg stil hier in december met maar 1 vrijwilliger en ook veel staf op vakantie. Best weleens lekker, maar wel jammer dat we minder handen hebben om te helpen tijdens de feestdagen.
De regen is ondertussen minder geworden. Het regent nu om de dag ofzo en we zien de zon iets meer gelukkig!

groetjes Tamara

• 16 November 2012 - 12:45

Dini:

Hoi Tamara, leuk om weer te lezen hoe het bij jullie gaat. Dat wordt een drukkt tijd voor jullie, maar ook weer gezellig al die feestdagen toch? Bij ons gaat het naar de omstandigheden best lekker. Oom Hans gaat heel langzaam weer wat vooruit. Zijn herstel zal nu na deze operatie wat langer duren, maar we geloven dat ook dat goed komt. Dank je wel voor jou lieve steun, daar kunnen we altijd weer een tijdje mee vooruit! Nog een paar maandjes en dan zien we jou weer, geweldig om daar naar uit te kunnen kijken. Knuf van ons 4tjes!!!