Dopen! - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu Dopen! - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

Dopen!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

29 November 2012 | Zuid-Afrika, Marburg

Hi Iedereen,

Afgelopen week mochten we weer 7 van onze kids dopen! Wow wat een gave dag was dat. De kinderen waren in de leeftijd van 10-13 jaar en hebben van te voren een heel traject met Joan afgelegd zodat ze hun keuze zouden maken nadat ze goed geinformeerd waren om de keuze te maken om wel of niet de stap te zetten.
Deze week hebben jongere kinderen (1 - 6jaar) een kerstspel opgevoerd. Echt heel leuk gedaan en wat zagen ze er mooi uit in de costuums die Deborah alweer 3 jaar geleden voor ons heeft gemaakt!
Vandaag zijn 3 vrijwilligers naar huis gegaan. Maandag vertrekken er weer twee en volgende week vrijdag nog eens 4! Het wordt enorm stil hier de komende weken.... gelukkig komt een 'oude' vrijwilligster net voor kerst aan om ons te helpen voor 2 weken. De dag dat zij weer terug naar NL gaat komen er 4 nieuwe vrijwilligsters aan.... dan is het weer vol :-)
Komende zondag is het eindejaars feest voor de kinder kerk en proberen we zoveel mogelijk kinderen mee te nemen zodat ze kunnen genieten van de cake en snoepjes etc...

Nou dat was het wel weer even denk ik... groetjes! Tamara