Snelle gebedsverhoring! - Reisverslag uit Paddock, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu Snelle gebedsverhoring! - Reisverslag uit Paddock, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

Snelle gebedsverhoring!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

08 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Paddock

Hi iedereen,

Mijn nieuwsbrief is amper verstuurd en er is al een gebeds verhoring :-) We waren in hoge nood van een leraar(es) voor onze junior homeschool. Nou we hebben er een! Super gaaf. Kyle zal onze kinderen les geven dit jaar. Hij heeft al twee jaar studie erop zitten en moet nog twee jaar, maar hij studeerd via correspondentie zoals veel mensen hier en Zuid Afrika doen. Kyle zit bij ons in de kerk en is dus geen totale vreemdeling al kennen we hem nog niet persoonlijk. Daar zal snel verandering in komen want hij zal ook hier op Rehoboth komen wonen in het homeschool huis.
Super dus dat God weeeeeer heeft voorzien, en op tijd, want het schooljaar begint op de 16de :-)

Verder is het bloedheet hier, zo'n 39 graden...pfff volop zomer. Donderdag begin ik speltherapie met een nieuw jongetje. Hij is panisch (geen idee of dat de juiste spelling is) voor honden en voor het zwembad. Ik hoop met speltherapie tot de bodem te komen van het probleem en hem te helpen om over zijn angsten heen te komen.

Nou dat was het wel weer voor nu.... mocht je mijn nieuwsbrief niet ontvangen hebben maar wil je dat wel, laat het dan even weten!

groetjes! Tamara

• 08 Januari 2013 - 14:23