Heerlijk warm - Reisverslag uit Paddock, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu Heerlijk warm - Reisverslag uit Paddock, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

Heerlijk warm

Blijf op de hoogte en volg Tamara

25 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Paddock

Lieve vrienden,

Wel weer eens tijd voor een blog dacht ik zo…..

De zomer is nog in volle gang hier en ik ben zeer dankbaar dat ik niet zoals velen van jullie in de sneeuw zit in NL…. Mooi om de foto’s te zien, en nog beter om de kou niet te hoeven voelen :-) Alles gaat z’n gangetje hier. Met spel therapie ben ik 6 kinderen aan het afronden de komende maand. 2 van hen zijn ruim een jaar in speltherapie geweest, maar ik ben er zeker van dat ze nu sterk genoeg zijn om te stoppen. Het is goed te zien hoe ze zijn verandert in het afgelopen jaar.
Er zijn zat kinderen op de wachtlijst om spel therapie te beginnen, en zelfs kinderen die erom vragen om alsjeblieft bij mijn huis te mogen komen spelen. Het is dus goed te weten dat de kinderen die nu in spel therapie zijn het erg leuk vinden en andere kinderen ‘jaloers’ maken met hun speel tijd in de speelkamer :-)

De afgelopen 2 weken ben ik druk bezig geweest om de sponsor kaarten te maken voor ons sponsor programma. 153 kaarten in totaal! Ze zijn bijna klaar om verzonden te worden. Prima op tijd aangezien ik ze meestal voor Pasen de deur uit wil hebben! Verder ook weer bezig geweest voor mijn eigen sponsors om een kleinigheidje mee te nemen voor als ik in NL ben om heb te bedankten voor hun steun. Om die mensen vast nieuwsgierig te maken…..mijn moeder vond ze zo leuk dat ze niet kan kiezen tussen de verschillende die ik heb gemaakt… ze wil ze allemaal!! ;-)