De tijd vliegt! - Reisverslag uit Paddock, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Paddock, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

04 April 2013 | Zuid-Afrika, Paddock

De tijd vliegt!
….en ik binnenkort ook! Eind deze maand kom ik weer even voor een par weekjes genieten van Nederland :-)
Mijn zusje Elsje gaat dan ook trouwen… leuk! Later dit jaar zal mijn andere zus Deborah ook trouwen, dus dan ‘hop’ ik ook weer even snel over…. Tja, zulke belangrijke dingen kan ik niet missen natuurlijk!

Het is een drukke tijd hier op Rehoboth. We zijn sinds februari weer aan het bouwen in dorp 2 en het schiet aardig op. Momenteel zijn ze voor de eerste twee huizen het dak erop aan het zetten en de andere twee zijn al bijna helemaal klaar voor het dak. Dat zijn de laatste 4 huizen die we in dorp 2 bouwen. Hierna staat een grotere office en een multi hal op het programma.
In de multi hal zullen we vooral onderwijs geven, er komt een kleine kliniek in en ook een spel therapie kamer. Vooral met die spel therapie kamer ben ik erg blij, want momenteel is de spel therapie kamer in een van de huizen die nog leeg staat in dorp 2.

Vandaag kwamen we er achter dat een van onze tiener jongens een echte kanjer is… hij was thuis gevallen op maandag avond, maar zei dat het niet zo’n pijn deed en aangezien het vakantie is en hij bij familie in de community op visite ging zagen we hem pas vandaag. Hij liet zien dat het toch wel zeer deed en dat hij zijn arm niet goed kon gebruiken of draaien… vandaag dus meteen een röntgen foto gemaakt, en ja hoor…. gebroken…. Nou geen watje dus maar een stoere jongen die door de pijn heen beet en zei dat het wel allemaal mee viel….

Liefs,
Tamara