even geleden...it's been a while... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Tamara Murris - WaarBenJij.nu even geleden...it's been a while... - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

even geleden...it's been a while...

Blijf op de hoogte en volg Tamara

12 Mei 2013 | Nederland, Amstelveen

for english scroll down :-)

Tja, het is alweer even geleden dat ik schreef.... de afgelopen maand zijn dan ook zo druk geweest met mijn voorbereiding om naar NL met de bruiloft van Elsje en Thijs... wat een feest was dat om samen te vieren. Nu weer even bijkomen van de drukte!
Nu voorbereidingen treffen voor mijn nieuwe visum aanvraag die ik in hoop te dienen in augustus. Dus morgen naar het stadhuis om weer mijn 'verklaring van goed gedrag' e.d. aan te vragen.
We zijn ook al wezen shoppen voor een outfit voor Deborah en Jacco's grote dag in Juni en we zijn goed geslaagd!
Komend weekend gaan we met z'n allen lekker kamperen op de opwekking conferentie. daar heb ik reuze zin in. Ik slaap gezellig bij Deborah in de tent met Jonathan, Matthijs en Chiel (Jacco's jongste) en Jacco en Ruben slapen in een tentje naast ons en mijn ouders natuurlijk in de caravan. We werken ook allemaal gezellig mee in de lektuurtent, dus zoek ons daar als je ons wil spreken ;-)
groetjes, Tamara

It has been a while that I wrote, BUT now especially for my non-Dutch friends i will also write my blog in English :-)
It has been a busy month! Elsje en Thijs'wedding day was very special and beautiful. It was a tru blessing to be there to celebrate their special day with them. This week we get to rest a little from the business of the last weeks.
Tomorrow i will go to home affairs to apply for my police clearance etc for my application for a new visa. I hope to hand in the application in August....
Last week we also went shopping for an outfit for Deborah en Jacco's big day in June and both found a great dress for this celebration!
Coming weekend we will camp during the penthacost weekend at a conference. My parents in the caravan, i will sleep in the tent with Deborah, Jonathan, Matthijs and Chiel (Jacco's youngest) and Jacco and Ruben in a small tent next to us :-)