Weer even helemaal terug :-) Back from leave - Reisverslag uit Port Shepstone, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu Weer even helemaal terug :-) Back from leave - Reisverslag uit Port Shepstone, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

Weer even helemaal terug :-) Back from leave

Blijf op de hoogte en volg Tamara

04 Juni 2013 | Zuid-Afrika, Port Shepstone

Hi Iedereen,

Nou ik ben weer een weekje terug en zit weer helemaal in de stroom...haha. Speltherapie is weer in volle gang en inspringen her en der ook. Vanmorgen hadden we een afspraak om naar de Macadamia fabriek te gaan om noten te brengen, maar door een staking halverwege ons en de stad zaten chauffeurs vast in de stad en een is absent, dus... toen ben ik maar in de auto gesprongen :-) Welcome en Nicholas laadde de Bakkie vol en Welcome is toen meegegaan om me de weg te wijzen, aangezien ik niet wist waar de fabriek was. Het bleek heel makkelijk en helemaal niet ver ook! Volgende keer weet ik het dus wel alleen te vinden.
Door de staking kwamen de kinderen te laat op school omdat we erg moesten omrijden. Van wat ik heb gehoord tot nu hadden ze een truck in de brand gestoken en versperde ze de weg... nou lekker dan... de staf kwam dus ook te laat op werk aangezien we ze pas veel later konden ophalen door alle oponthoud... Weer helemaal terug in Afrika dus.....

Hi Everyone,
After being back for a week now I'm back in routine haha. Play therapy is going on full steam again and sometimes you have to jump into someone elses shoes.... Today i went to the Macadamia Factory to drop nuts as we had an appointment, but none of the drivers was available to go... so i jumped in the car and Welcome and Nicholas filled up the Bakkie and off i went with Welcome as my guide as i had no idea where the factory was.... it ended up being very easy and close by...so next time i'll know where to go :-) Because of the strike kids where late for school and staff came late at work. Somewhere halfway between us and town they had lit a truck on fire i have been told and they made a road block.... so great way to start the day, but none of our staff or children got hurt so we count our blessings :-)
Anyway... i guess you can say I'm back in Africa for sure with all these happenings of today...