Nieuwe cursus / New course - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu Nieuwe cursus / New course - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

Nieuwe cursus / New course

Blijf op de hoogte en volg Tamara

21 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Marburg

Ik ben ondertussen halverwege mijn nieuwe cursus van kindertekeningen analyseren. Het is erg interessant en leuk om te doen ook al kost het heel wat tijd in mijn avonden. Deze week nog geen tijd gevonden/ gemaakt om te studeren…wie weet heb ik er vanavond puf voor. Weinig kans aangezien we gister tot laat een film hebben gekeken….
Binnenkort zullen we beginnen met bouwen. De platformen voor het nieuwe kantoor en het educatie gebouw zijn klaar dus komende week zullen ze beginnen met een fundament te maken waar ze op kunnen bouwen. Echt reuze spannend en gaaf dat we weer gaan bouwen. Vooral het educatie gebouw gaat een groot verschil maken! Volg de foto’s op onze Rehoboth Facebook pagina…

I’m halfway in my new course of analysing children’s drawings. It’s really interesting and fun to do even though it takes a lot of my free time. This week I haven’t found/ made any time to study yet… maybe I’ll have energy for it tonight. Small chance as we watched a movie last night till very late….
We will start building soon. The platforms for the new office and an education building are finished, so they will start with laying the foundations in the coming week. Very exciting that we will be building again. Especially the education building will make a big difference! Follow the progress photo’s on our Rehoboth Facebook page…

Blessings! Tam

• 21 Augustus 2013 - 15:29

Dini:

Heel veel succes met je studie, goed van je hoor! Hele dikke knufs van ons 4tjes!!!! Liefs je tante Dini.