Op sloffen naar werk /Working with slippers on - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu Op sloffen naar werk /Working with slippers on - Reisverslag uit Marburg, Zuid-Afrika van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

Op sloffen naar werk /Working with slippers on

Blijf op de hoogte en volg Tamara

29 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Marburg

Dat mijn baan geweldig is wisten jullie natuurlijk al! Met al die spel sessies met de kinderen kom ik aan speel tijd niet tekort. Maar op je sloffen naar je werk…. Haha dat is toch ook wel geweldig moet ik zeggen. Vanmorgen was het best fris en dus besloot ik lekker mijn warme pantoffels aan te houden ipv schoenen aan te doen. Heerlijk warme voeten dus de hele dag al. Het is vandaag zo’n 19C, dus voor Nederlandse begrippen is dat best lekker…. Hier met de koude winter wind voelt het meer als 10C, behalve als je lekker in de zon kunt zitten….dan is het soms nog wel lekker… maar ja… er is werk aan de winkel en vooral binnen is het dan best koud.
Ik hoop deze week mijn aanvraag voor een nieuw visum in te dienen… spannend! Ik heb voor zover ik weet alle papieren verzameld die ik nodig heb op de brief van de Trust na. Zij moeten nog een brief schrijven om te motiveren waarom ze mij willen houden en niet een lokaal iemand op mijn plek willen hebben. Daar word aan gewerkt, dus hopelijk kan ik deze week mijn aanvraag doen. Dan is het weer afwachten wat home affairs ermee doet…. Hopelijk hoor ik in de komende maanden dat ik gewoon mag blijven :-)

That my job is great you p[robably already knew! With all the play sessions with the kids I am not short on play time :-) But going to work with slippers on…. Haha that is really great I must admit! This morning it was pretty chilly so I decided to keep my warm and cozy slippers on instead of wearing my shoes. So my feet were nice and warm all day! It is about 19C today, so for Europe this would mean nice…. Here it feels more like 10C with this cold winter wind. Except when you can sit in the sun… then it can be nice…but hey….we have work to do, no time for sun bathing!
Blessings,
Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Marburg

Rehoboth Children's Village

Recente Reisverslagen:

01 September 2014

Eindelijk in NL / Finally in NL

18 Juli 2014

Maand verder/ Another month

16 Juni 2014

Visa saga

17 Maart 2014

visum / visa

20 December 2013

Drukke tijd/ Busy!
Tamara

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 15414

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Rehoboth Children's Village

Landen bezocht: