NL trip nr 2! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Tamara Murris - WaarBenJij.nu NL trip nr 2! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Tamara Murris - WaarBenJij.nu

NL trip nr 2!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

01 Juli 2013 | Nederland, Aalsmeer

Nou.... daar ben ik dan... midden in trip 2!

De 2de bruiloft was super. Weer net zo'n mooie dag als de eerste bruiloft. We hebben erg genoten en veels te veel gegeten.....
Vandaag is dag 1 van oppassen op mijn super toffe en lieve neefjes. Vandaag ging goed... ik bracht er 3 naar school en kreeg er 4 mee terug....! Haha Matthijs wilde graag afspreken met een vriendje, dus die kwam ook gezellig mee om te komen spelen.
De jongens wilde graag pizza eten dus dat was lekker makkelijk! Woesdag gaan we zelf pizza's maken voor Gabrielle en Tom die dan gezellig komen eten :-) morgen dus inkopen doen daarvoor en hopelijk ook even naar de kapper om mijn haar weer op orde te brengen hihi

Well.... here i am.... in the middle of trip 2!

The 2nd wedding was a succes. The weather was just as nice as the first one so we really enjoyed the day and ate way too much....
Today is day 1 of my 'baby sitting' of my cool and sweet nephews. Today went well.... i brought 3 boys to school, only to get 4 back! hahaha... Matthijs wanted to play with a friend so thats how i ended up with an extra boy....
The boys wanted to eat pizza so that was quick and easy! On wednesday we will make our own pizza's for Gabrielle and Tom who will come and eat here! Tomorrow I'll do shopping for that and hope to have a hair cut to bring my hair back to how i like it :-)